7 Kasım 2012 Çarşamba

bugün günlerden .

İyi geceler efenim..
Siz değişimlerden hoşlanırmısınız ? Açık mısınızdır ,bilemem ..
Ama değişimler çeşit çeşittir bunu söyleyebilirim ve ben pek hazetmem kendilerinden ..
Bugün ,yıllar sonra benim için çoK özel bir günü kutlamaya gittiğim bi yer vardı,bahçe içinde bi yerdi,aile restorantı ..oraya gittim,3 yıl sonra.Mekan artık aynı mekan değil,ciks bir yer yapmışlar şimdi oraya,artık rakı içilmiyor ..Ben aslında hala çok gidiyorm,3 yıldır ilk gidişim değil yani..Fakat daha önceki gidişlerimde,o yeni yere gidiyordum .Bugün o yeni ciks yere ,sanki o eskiden rakı içtiğim yermişcesine gittim ..Öyleydi benim gözümde .Karşımda bir adam vardı,sevdiğim tek adamdır he yabana atmayın ..:) Karşısında heyecanla oturan bi kız ,ben :) Neden mi heyecanlıydım? Birinci ay dönümümüzü kutluyorduk çünkü ..Evet evet doğru duydunuz,belki saçma geldi güldünüz..Benim için nasıl kıymetli bi gündü bilemezsiniz ..O adam da,benim verdiğim önemden dolayı o günü önemsemiş,hatta ceketini bile giyip gelmişti .Duyunca komik geliyor belki ay dönümü için böyle bir kutlama,ama emin olun bu 'komik' diye düşünebilceğiniz kutlama için ömrünü feda edebilcek insanlar tanıyorum..bunu yaşamak isteyen bi sürü insan sayabilirim..Şanslıydık aslında yani bakmayın..Temiz duygularımız,temiz heyecanlarımız vardı .Masum anlarımız,masum kutlamalarımızla yarışırdı 'hadi bakalım hangimiz daha büyük mucizeyiz'diye ..Sonra elele tutuşurlardı,hepsi ayrı ayrı mucizelerdi ,yarışa gerek yoktu :) yani işte,aşk kazanırdı .
Ne diyordum yine konu dağıldı ..Bugün diyordum,bu akşam oraya gittim işte .Yalnız başıma.Yalnız dediysem,bir bayan arkadaşımla gittim.Suskundum biraz,ona da bunu anlatmadım..Büyük ihtimalle neden suskun olduğumu anlamamıştır ,bilmiyordu ..Gözümü o eski masaya diktim,o iki genç aşığı izledim 3 yıl önceki ..
Arkadaşımın sesiyle irkildim ..Gerçekmiş bu sahne :) Hani filmlerde olur ya,bi sesle irkilir ya diğeri ..Oluyormuş,yaşadım bugün ..Sesle irkildim ..Bugüne döndüm,bugünü seyrettim ..Mekan değişmiş,mevsim değişmiş,en kötüsü de benim içim değişmiş ..Değişimler..
Mekan bütün havasını yitirmiş,kaliteli bi yer olmuş sözde,pehhh..
Mevsim ,yazdı o iki aşık oturduğunda,bugünse kışın ilk günüydü resmen ..
Ben ,hissederdim o vakit ..şimdiyse ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder