4 Kasım 2012 Pazar


SEN GİT BEN HATIRALARI OYALARIM .
 (2010)
küçük iskender'in bi sözünden yola çıkarak yazıyorum ,şöyle demiş kendileri ;seni unutacağımı kendime bile söylemeyeceğim ! ..
Bir vedayı istediğiniz gibi yönetebiliyormuşsunuz,bunu öğrendim ..İsterseniz bir kerede acıyı tavana vurdurabiliyor ya da parça parça harcayabiliyormuşsunuz ..Hepsinin yan etkisi başka tabii..Ben parça parçayı seçmişim,yeni farkettim bunuda.Bundan bi kaç gün önce son parçamla yüzleşmişim.Kaçıyordum ,çünkü onuda yaşadığımda ,artık son olacaktı benim için,biliyodum ..İişin ilginç tarafı ,ellerimle gittim o parçanın üstüne ,yaşadım .Ordan geriye dönerken ,içimde tek bir ses vardı 'bu son parçaydı huban ..' evet ,öyleydi ..
Son parçayı yaşayıp yaşamicağınza karar vermek gerçekten zor ,ben düşünmek bile istemedim uzunca bir zaman ,sonra bir anda gelişen bir olay içimde ve yüzleşme anı ! beni bekliyomuş sanki,onunlada helalleşmemi bekliyormuş..Bir söz vardır ,sen git ben hatıraları oyalarım'diye..
O büyük fedakarlıkmış .Bi yerdesiniz,o'na ait bi yerdesiniz,resmen görünmeyen insancıklar gibi kovalıyormuş hatıralar,oyalamanız gerekior ,yoksa taciz edecekler .

Oyaladım ..Biz giderken,tüm gücümle onları oyaladım inan ..bu kadar..

1 yorum: