5 Kasım 2012 Pazartesi

Bu şehirde bir kadın var ..


 '2010'
Planlı,sıralı bir yazı değil bu,olmayacakta..Bu bir anda dökülmüş kelimeler topluluğu..cem adrian'ın şarkısından esinlenerek yola çıkılmış,anlamlı anlamsız kelimeler topluluğu..çok sewdiğim bir şarkıısı var,bana özel'ismi..diyor ki; bu şehirde bir kadın var bana özel..öyle güzel anlatıyorki,o kadını..bir kalbi var ama bana özel ,diyor..göremezler,bilemezler onu..diyor..
 var mı sizinde kimseye göstermedikleriniz,bilmiyorum..
ama hani bir yerlerimizde vardır ya,bazen bizim bile göremediğimiz..yolda yürürken,bir anda artan rüzgarın çağrıştırdığı bir ürperme gibi..olmuşmudur sizinde garip özlemleriniz,arsız,içinizdeki o saklı yere dokunan,o hayatın içinde sanki kaybolmuş gibi yolunu arayan noktanızı hep size hatırrlatan özlemleriniz..
 benim oldu..
kaybetmeyin derim ya ben hep ,içinizdeki çocuğu..ne doğru birşey söylermişim meğer,bunu her geçen gün daha iyi anlıyorum..hala bir şansınız varsa,aman ha sıkı tutun..çocuktur,bir anlık boşluğunuzda kaçar gider bir yerlere,o yüzden ayrımayın gözünüzü üstünden..kaçamasın,kaçıp gidemesin,gitsede gözünüzün önünde olsun..benimkini sorarsanız,evet görüyorum hala,buralarda,tek varlığım o sanırım..ilerde yaşadığım herşeyi miras olarak bırakabileceğim tek varlığım,o çocuk..
 ne kadar uzaklaşıyor herşey birbirinden,hemde hiç çaktırmadan bize..arkamızıı bir dönüyorz,az önce burdaydı dediğimiz eşyalar bile yer değiştirmiş..kabullenmeli mi bu uzaklığı,isyan mı etmeli?Değiştirebiliceğimiz noktalar için en azından,isyan etmeli derim..göz göre göre bırakmamalı gülücükleri,bu kadar korkarak yaşamamalı 'acaba kötü birşey ne zaman olacak'diye..en büyük gerçek,bir dk sonrası için bile herşey için çok geç olabiliceği..her an herşey için çok geç olabilir,erteledikleriniz varmı bilmiyorum,ama vazgeçin derim..yapmayın derim..benim ertelediklerim mi? Boşverin..
 Ne diyordum konu dağıldı..ürpermek diyordum evet..olmaksızın anlarda,hiç olmaksızın sokaklarda,hiç olmaksızın insanların yanında,olmaksızın olan ürpertiler diyordum..bunu bile hissedebilmek yaşamak aslında..hiissedememekten öte ölüm olmasa gerek..hissettiğiiniz her ne varsa,elinizi hiç çekmeyin üzerinden..hissetmemek en büyük ağrı..benim hissizleşip hissizleşmediğimi mi soruyorsunuz,sormayın..
 Aşk..evet aşk ve ben..o hep türk filmlerindeki aşka inanan ben..sizler inanırmısıınız?ya  da olur mu eskiyi düşündüğünüz,illa eski aşklarınızı kastetmiyorum,eski sizi belkide..maviyi severim ben,boğaz köprüsünü gece izlediniz mi hiç bir yerde oturup,ben izledim,renklendirdiler ya hani onu,en çok maviyi yakıştırdım..ben hep mavi gecelere yakıştırdım aşkı,biliyorum bir çoğunuz hatta hiçbiriniz benim için mavinin anlamını bilmiyorsunuz ,çünkü tıpkı şarkıdaki gibi,bir kadın var bu şehirde bana özel,kimseler göremez,bilemez,sevemez,başka bir kalbi olsada bu sadece bana özel'diyor ya hani,öyle gerçekten biliyormusunz...aklıma ne geldi,sewcanım,sana attığım msjdaki gibi,evet biz değişmedik,ama birşeyler değişiyor ve biz ayak uyduramıyoruz demiştim ya dostum,aynen öle..
 ama sen merak etme güzel dostum,ben bu balkonda hala ve hala senin için'ya sana bişiy olursa'diye düşündüğümde,doluyor hala gözlerim..yaşıyorum demekki hala,ne dersin..:)
kalk gidelim buralardan dostum,kalk güneye gidelim..belki beyazdır güney hala,bembeyazdır.Dokunalım beyazına ve geri gelelim,bozmadan hiç..olmaz mı? gelirmisin dostum..Gözlerin dolmasın bunları okurken,sonsuzluk derim hep bilirsin,sonsuzluk diyorum hala ,hala inanıyorum sonsuzluğa kardeşim..
 sonu olan sonsuzluk belki ne dersin..
Gizem,çocukluğum,hadi yine gidelim o sokaklara,levent pastanesinin kıymalı böreği değişmemiştir belki,ne dersin..Cansum,bu gece kızdın ya hani bana,sana çok kızıyorum dedin hatta,biliyorum kızıyorsun gerçekten..Oysaki susmamaya karar almştık yıllar önce biliyorum,kızma bana lütfen..
 Ben yine kaybolacağım ortalıktan bunları yazdıktan sonra,ama en azından şu an burdayım..Hala yazı yazabiliyorum ömrüm yettiği sürecede yazacağım..
Ömrüm yettiği sürece,inmeyeceğim sahneden..inat olduğumu söylersiniz ya hani,inadım inat..
 bakmayın böyle ciddi ciddi yazdığıma,aslında şebeğimdirde bilirsiniz..:)
özledim,hepsi bu..neyi özlediğiimi mi soruyorsunuz? Hiiiç..Boğaz köprüsünün ışıklarından mavi olanları,hepsi bu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder